piektdiena, 2011. gada 14. oktobris

~GRĀMATA IR IZNĀKUSI!~



JĀ!
TĀ TIK TIEŠĀM IR - grāmata drīz jau būs nopērkama ^^

1/3 ir manis zīmētās ilustrācijas ~ 2/3 ir māsu Farīdas un Aīdas ilustrācijas ...
visu vasaru pie šī projektiņa nostrādāju un esmu ļoti apmierināta ar rezultātu, protams, ir šis tas, kas varēja būt labāks, bet galu galā, HEY, tas ir mans pirmā riktīgā darba rezultāts ar riktīgu algu un riktīgu treknu punktu manā pustukšajā CV

man ļoti patika ilustrēt pasakas
būtu diezgan priecīga, ja nākamais, ko man piedāvātu piestrādāt būtu vai nu kādā animācijas studijā vai arī vēlvienu grāmatu ilustrēt.
Priecājos, ka man bija tā iespēja paeksperimentēt ar to, kā konkrēti akvarelis izskatās nodrukāts un kā pareizi apstrādāt oriģināldarbus, lai tie neizskatītos kakaini.
Īsāk sakot - MANI ŠIS DARBS ĻOTI IZGLĪTOJA un esmu šo to iemācījusies no kļūdām~
domādams, nākamā grāmata (cerams, ka tāda būs) būs daudz labāka un foršāka, jo nu jau es zināšu kas un kā, ko jā un ko nē ^^

a little preview ~~~
lai bildes apskatītu lielākas, lūdzu klikšķināt virsū, paldies



šis atvērums man ļoti mīļš. Par nelaimi, nodrukājās biku tumšāks par oriģinālu, bet es tik un tā esmu apmierināta ar rezultātu ^^





šajos atvērumos man bija iespēja izmēģināt, kā gala rezultātā izskatīsies nodrukāta gara bilde ~ secinājums - nekonkrētie ķieģeļi izskatās nevainojami, konkrētie baloži - ne tik ... haha
toties koks izdevās neplānoti labāks - kā var redzēt oriģinālā - abas puses kopētas, bet grāmatā to nevar pamanīt ~
ĻOTI PATIKA ilustrēt tieši šo pasaku par vilciņu ~


šī ir viena no kawaiigākajām pilnizmēra ilustrācijām (man šķiet) huhuhu

~MĪĻĀKIE ILUSTRĀCIJU ATVĒRUMI~


Šis man ir mīļākais no manējiem
uzminiet, kapēc o w o


No visām Farīdas ilustrācijām man visvairāk patīk violetā velna zīmējumi un šis - tā noskaņa !!! UN AKVAREELIS !!! Viņas ilustrācijas ir burvīgas un ļoti mākslinieciskas <3


No Aīdas ilustrācijām man visvairāk patīk tieši tās, kuras viņa uzzīmēja vasaras sākumā (uz beigām laikam sāka biku nogurt), šī un "Kurš apēda sieru" laikam vis vis visvairāk <3
Lieliski uzzīmēta kustība un līnija

Gribētos parādīt VISAS, bet laika nav un līgumā man tas nav atļauts haha
TAPĒC EJIET, UZMEKLĒJIET UN LŪKOJIET PAŠI !!!
Lūdzu novērtējiet manu pirmo darbiņu <3

paudies
paudies
paudies

10 comments:

  1. aah <3 milziigs prieks, ka jums patiik

    AtbildētDzēst
  2. Prieks par talantīgiem cilvēkiem, kam pirmie darbi jau šitik ģeniāli iznāk! Super!

    AtbildētDzēst
  3. Apsveicu! Kā ar tevi var sazināties? mans e-pasts: kidsgazette@gmail.com

    s.

    AtbildētDzēst
  4. AK MILZĪGS PALDIES > 3 <

    sazināties? um ..
    vivianna_s@inbox.lv

    : )

    AtbildētDzēst
  5. ak SVEETIE GURKI!!!!
    tas ir F.A.N.T.AS.T.I.S.K.I..I.I!!!!
    omggggggggggggggggg
    akansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievsakansdievs
    akansdievsakansdievsakansdievs
    akansdievsakansdievs

    AtbildētDzēst
  6. i WANT THAT BOOK in MY SHELF!!!NOOOOWWWW!!!

    pa cik paardodaas, nezini?
    iWANTitSoBAAAAD!
    es tagad nevareeshu aizmigt-cik smuki..taa, nu TAAAAAAA skauuuu...piip.piip(nedriikst skaust,nonono)...ESMU TIK LAIMIIGA UN PAGODINATA, KA PAZIISTU TEVI SOOOOOHAPPPYYYY!!! Q^Q
    i has so many talented, beautiful, creative, wonderful friends..SOOooo MANY!!!
    POWER FRIENDHIP!!!!
    love u!!-3-
    naakamo gramatu uztaisi tik krutu, ka buus jalec pa logu-2 reizes!!!!!!!



    sorry-there are crazy loving people like me, so be careful in dark streets and empty rooms-as well-random blogs-BE AFRAID,U'VE been warned!!!

    AtbildētDzēst
  7. I LOVE YOU SUSII <3

    I LOVE YOU SO BADLY

    SO BADLY I WANT TO GET MARRIED WITH YOU A HUNDRED TIMES

    <3 <3 <3

    >/////////< thankyou <3

    AtbildētDzēst
  8. a wanna get married to u too...T^T

    loveusomuch!!!!
    triple hug!!!

    shhh~taurenis maybe noklausas... - 3-?

    AtbildētDzēst