otrdiena, 2010. gada 28. septembris

ARTZ WIP

LOOKIE WHAT I'M WORKIN ON RIGHT NOW:





vakar uztaisiiju raami, kas ir 1m x 2m (mos pat bik lielaaks), uzliku audekli, nogrunteeju ...

un sodien jau saaku darbu !!
MUAHAHAHAAHAHAHAHAAAA
MEGALONAIAAAAAAAH

patiesiibaa man tas jaapabeidz jau riit, jo ceturdien skolaa skate gatavajiem darbiem ...
es pat nezinu, kapeec peekshni sagribeejaas tik lielu formaatu, ka tas pat manaa istabaa neielien ... tapeec esmu spiesta straadaat darbniicaa =___=
haha ... man jaastraadaa, bet seezu netaa .. cik .. nozeelojami ..

nyaaa. labi, ka saslimu, savaadaak nebuutu atnaakusi shii mega formaata veelme.
teehee.

un NEE, es negribu vinneet to suuda konkursu. patiesiibaa to daru tikai deelj pashizpausmes, iedvesmas un drausmiigaas veelmes kaadam iebaazt to sejaa. haa. lai gan nemaz nebuutu tik slikti, ja sho 2-metriigo kacinju vareetu apskatiit arii citi lol ..

riit ielikshu arii gatavaa darba foto ... tik nez, vai izdosies pienaaciigi uznemt .. kosmisks formaats lol ...

man pat skiet, ka saaku krist panikaa, jo nezinu, vai tikshu galaa .. heh. redzeesim. ^^

WISH ME LUCK !!

7 komentāri:

  1. Ak jel, tas ir viens liels makans ._.
    Un veiksmi es veelu :D

    AtbildētDzēst
  2. Trakā :O Būtu pateikusi, būtu vairāk krāsu iedevis, biju domājis, ka tu vnk tā savā nodabā kaut ko bik bik tā un vēl kaut kā, bet nē - glezno kaut ko, kas ir lielāks par mani (man būtu jāskatās uz augšu, lai to aplūkotu (Fanijai arī :| )... )
    Lai veicās - un gatavo bildi gaidu ar nepacietību :)

    AtbildētDzēst
  3. trakais sievišķis!Ar šito jau vareetu kadu ozona caurumu aiztaisiit!

    Tiešām ,novelu veiksmi...ak dievs..tagad nevareešu aizmigt jo trakoti gribu redzeet rezultaatu...lai gan jau zinu THAT IT WILL BE AWESOME!

    AtbildētDzēst
  4. omg lololol

    REINI TU TE ARII ESI?! D: esmu shokaa ...
    nee, man taas kraasas vajadziigas tikai daziem elementiem. pagaidaam tikai dzelteno bik pateereeju, neko vairaak ... vnk paarsvaraa lietoju to akrilu, kas man jau bija + akvareli un markierus. kaa arii balto emulsiju. izskataas, ka pat pusi kraasu, ko iedevi, nebuushu pat atveerusi. :D


    AAANEEETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE I'M NOOOOOOOT OOOKAAAAAYYYYY~~~~ I'M NOOT OOOKAAAAAAAA~~AAAAY~~~

    lol lololol roflolmao

    AtbildētDzēst
  5. u're not?...well.i'll have to work on that
    hehehe~

    AtbildētDzēst
  6. Omg, cik liels audekls!!! O_O Viiivīīī!!! Kad būs gatavā bilde? Es gribu redzēt!!! :3

    AtbildētDzēst